Vítejte, Host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne

Téma: Sabule a její pinďour.......

Sabule a její pinďour....... 16 roků 5 měsíců ago #2655

• sabule-bambule
Tak i já bych se chtěla podělit s tím, jak jsem k broukovi přišla.
Brouk byl moje láska už od základní školy, kdy v něm jezdila jedna hrdinka ze seriálu Melroce Place, láska na první pohled. Pak přišel film Pravá blondýna a já si jako pravá blondýna řekla, že ten musí být můj. Rok se s rokem sešel a já se ve 20ti konečně rozhoupala si udělat řidičák a vybrat si auto. Vzhledem k tomu, že jsem byla řidičský začátečník a bydlím v Praze, takže jezdím dkoro výhradně jen po městě, padla moje volba na smarta. Objela jsem pár autobazarů a byla jsem hodně zklamaná. Moje myšlenky byly pořád u toho kulaťučkéno, tlusťoučkého chrobáčika. Po několika probděných nocích bylo rozhodnuto, koupíme brouka. Výběr byl složitý, jak řekl můj přítel,když vybíral své auto on, ''někdy se na nějaký jedeš podívat a cestou zpět děkuješ bohu, že jsi utratil pouze tisícovku za benzín a nemusíš ho mít''. Jeden brouk, kterýho jsem viděla ,vevnitř smrděl zvratkama :? :? FUJ!
Ale nakonec se zadařilo a pořídila jsem černýho broučka,kterému doma říkáme pindík, nebo pinďour.
Přílohy:
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Sabule a její pinďour....... 16 roků 5 měsíců ago #2660

• eALIEN
Tomu říkám láska na první pohled :D

Sabule a její pinďour....... 16 roků 1 měsíc ago #5499

• BOBO
Gratuluju ke splněnýmu snu lepší autíno si stejně koupit nemohla protože lepší se nevyrábí ;) Jinak co je to za barvu černá nebo modrá?

Sabule a její pinďour....... 16 roků 1 měsíc ago #5501

• Johnny
Odpovím za Sabuli, pač sem moc nechodí. Jo a má mínus za to, že nebyla na srazu. Je černej.

Sabule a její pinďour....... 16 roků 1 měsíc ago #5517

• Ingi
Johnny napsal:
Odpovím za Sabuli, pač sem moc nechodí. Jo a má mínus za to, že nebyla na srazu. Je černej.

Sabule ma omluvenku, opravdu nemohla ;)

Sabule a její pinďour....... 16 roků 1 měsíc ago #5518