Vítejte, Host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne
  • Strana:
  • 1
  • 2

Téma: Volba motorizace

Volba motorizace 16 roků 4 měsíců ago #3289

  • Johnny
  • Avatar uživatele Johnny
Ingi, já jezdím teď za 5,3 - ale to musíš umět a hlavně nebydlet v Praze 8-) 8-) 8-)
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Volba motorizace 16 roků 4 měsíců ago #3291

  • Ingi
  • Avatar uživatele Ingi
Moni napsal:
Já bych přeci jen raději trochu víc zainvestovala a koupila 1,8 T... :D Je bezkonkurenční. ;)
Tak tenhle je uplne super ;) Skoda jen, ze jich je jak safranu...
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Volba motorizace 16 roků 4 měsíců ago #3301

  • eALIEN
  • Avatar uživatele eALIEN
Jak to tady tak čtu, ještě bych trochu napsal k té spotřebě oleje u dvoulitru ;) To tady zatím nikdo nenakousl. To, že tenhle motor baští olej, píše dokonce výrobce už v provozním manuálu a radí kontrolovat stav oleje při každém tankování paliva. To mě osobně v začátcích trochu překvapilo :D Po nějákém čase a troše experimentování s různými aditivy jsem zjistil, že při občasném použití kvalitního aditiva do benzínu, se dá tenhle problém se spotřebou oleje výrazně eliminovat ;) Používám olej Shell Ultra Helix 5W-40 s roční výměnou a momentálně si vystačím s litrovou rezervou oleje v kufru. Ten litr navíc mi na ten rok bohatě stačí, to je myslím, víc než slušný :!:
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Volba motorizace 16 roků 4 měsíců ago #3303

  • eALIEN
  • Avatar uživatele eALIEN
Ještě jedna věc ohledně aditiv. Jelikož mě celkem štvalo, jak je dvoulitr od 2 tisíc otáček výš dost hlasitej, začal jsem používat odhlučňovací prvky, původně určené pro diesly. Časem to začalo dělat neplechu, protože motor se samozřejmě začal více zahřívat. Ono to polstrování pod haupnou a protaženej spodní plastovej kryt motoru holt tu teplotu trochu nakopnou směrem nahoru. Takže jsem špekuloval, bádal a experimentoval ..... no a nakonec jsem zjistil, že se vyrábějí i aditiva do chladícího systému automobilu :!: Sice jsem tomu moc nedůvěřoval, ale skutečně po 100 km od prvního nalití do systému, se přední ventilátory přestaly pravidelně spouštět a motor už se tolik nehřeje ;) Jen mám trochu obavu z letních teplot, ale to se teprve ukáže .... jak je na tom prcek ;)
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Volba motorizace 16 roků 4 měsíců ago #3338

  • Beczi
  • Avatar uživatele Beczi
  • Offline
  • Administrator
  • Příspěvky: 2124
  • Obdržená poděkování 8
  • Karma: 19
Killingman napsal:
Ahoj, take k dieselu - je to ALH 66KW, turbo s naklapěním lopatek, menší vstřiky - na 81KW stačí vyměnit vstřiky a jiný SW do řídící jednotky. Olej to má alespoň u mě longlife 10W30 tuším s proměnnou délkou výměny a nesežralo mi to zatím nic, spotřeba kolem 6ti litrů na 100, ale jezdí to většinou po městě.
Takže PD je jinej motor co? Protože sem našel : REDUKCE PRO BLOW OFF VENTIL PRO KONCERNOVÉ NĚMECKÉ DIESELOVÉ MOTORY TYP PD. Ten BLOW OFF VENTIL sem viděl u Moni a docela mazec ;)

Info: http://www.sportovniautodoplnky.cz/redu ... ry-typ-pd/ . Samotnej ventil tam není. Dá se to použít na naše TDI 66kW?
současnost: Beetle R-Line 2.0 TSI DSG 155 kW
minulost: New Beetle Turbo S 1.8T 20V 132kW (limited edition from USA)
minulost: New Beetle 1.9 TDI 66kW
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Volba motorizace 16 roků 4 měsíců ago #3340

  • čaroděj
  • Avatar uživatele čaroděj
Ahoj všichni. Jsem tu zaregistrován teprve krátce ale rád přidám i svůj názor. Jezdil jsem 3 roky s AUDI A 4 1.9 tdi s motorem AFN 81kw která pak umřela na najetý kilometry(430000) a teď mám v garáži Octavii 1.9 tdi ALH s 220000km. Dosud jezdím jen pro naftu a olej (plnou syn. od Aralu) dělám každých 15000km. Původně byl navolen Long life servis ale přes PC to šlo změnit na krátkou výměnu. Osobně se mi 50000 km na olej zdá dost. Na jaře budu řešit brouka ale rozhodně s naftou a to asi 66kw, klasika která nemá chybu. Malá spotřeba malá a krouťák jako 1.8T.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Volba motorizace 16 roků 4 měsíců ago #3341

  • čaroděj
  • Avatar uživatele čaroděj
Jo a ještě ke spotřebě ropy. Bydlím na Šumavě, samej kopec, zatáčky a všude daleko. S Audi A4 jsem jezdil kolem 7(neměla PC) a se škodovkou 1.9tdi po 220000km okolo 5! Myslím že brouk, který přistane v garáži na jaře s motorem tdi 66kw bude schopen jezdit ve stejných podmínkách za to samé :mrgreen:
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.
  • Strana:
  • 1
  • 2
Vygenerováno za 0.086 sekund